En ny klänning till bröllopet

Ikväll har jag sprungit på stan ett varv på jakt efter en ny knälång klänning, är inte så nöjd med den jag handlade i söndags. Den känns inte så festlig, inte så somrig heller. Så jag hade 1 timme på mig idag och hann ändå testa ungefär 12-15 klänningar, jag hann faktiskt köpa en med innan jag hittade denna, som jag lite skamset gick och lämnade tillbaks 10 minuter efter att jag hade köpt den. Men är så nöjd med min klänning, den är så mycket mer festlig, somrig och originell än den förra! Nu ska jag börja lösa biten med att den var lite genomskinlig, tror jag har en längre tun vit klänning som jag ska se om jag kan ha under.


jag hittade den i en affär som heter joy!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh vad fin!

2010-05-05 @ 20:35:07
Postat av: ebba

Mycket Söt, lite gammaldags romantisk - en Sofie klänning.

2010-05-06 @ 09:49:33
Postat av: josefine

ojdå, ebba har lärt sig skriva, det va snabba puckar! fin klänning!

2010-05-10 @ 11:19:02
Postat av: Jara :p

Hejjjjj



Mycket fin blogg verkligen ;)

Såg det vi pratade om hahaha du har rätt så smala hehehehe

att han kan stå överhuvudtaget hehehehe.

Kisses and kip up the good work!!!

2010-05-29 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0