Fynd från myrorna

Fy vad kallt det var ute idag, kändes nästan som höst. Burr. Jag sprang ut en sanbbis under mitt paraply efter jobbet för att köpa en lite grej, men sen fick det vara nog med utevistelse för min del ikväll! Jag tänkte jag skulle visa tröjorna som jag hittade på myrorna när jag var där och shoppade loss i helgen.


hittade denna för 85 kronor! Tänkte ha den antigen med en skärp i midjan eller som den är!


det är små dödskallar på tröjan, inte alls min stil egentligen men tyckte det var lite småfestlig!



Svarta tröjor får man aldrig nog utav, hittade denna för 65 krono
r


lite krås och lite knappar, perfekt tröja att ha på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina fynd du har gjort! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0