Grillkväll

Igår var det premiär för kvällens alla grillkvällar med mitt gäng! Var jätte mysigt, så vi lagade maten och stod i och sen blev det en relativ kort måltid ute innan vi flydde in och undan alla envis mygg! Sen blidde det utgång för några av oss och sängen för några andra! Men en mycket lyckad lördagkväll var det allt!


killarna hänge vid grillen och vi tjejer i köket



emelie ochjag var pommeansvarig ett tag innan peter tog över den uppgiften...psst kjolen jag har på mig är ett av mina fynd från myrorna, bara 45 kronor!



grilldax


en busiga emilia satt i vagnen och överblickade allting!


posning vid grillen


grillspet coh annat gott bjöds det på!



lilla söta elliot halvsov gott i vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0