Grodan boll

Jag har gjort världens kap! Jag var tidigare i veckan hos min mormor och hoppade på vägen in och köpte en bukett blommor åt henne. Där i blomsteraffären så hade de en vagn med utförsäljning som jag bara var tvungen att gå och titta på och där så stod han, grodan boll! Det bästa av allt var att han blev min för 5 spänn! Japp han är lite kantsliten, men det gör honom bara finare! Så idag har jag varit och köpt lite murgröna och så ställde jag allt i krukan som jag köpte på en loppis i skåne förra sommaren för bara 50 kronor! Jag är super nöjd!


grodan boll för 5 spänn!


han funderar ocg funderar...


och så här blev mitt lilla arrangemang!

Kommentarer
Postat av: Ina

Det blev verkligen jättefint!!

Förstår att du är nöjd över dina kap!



Önskar dig en härlig sommar!

/Ina

2010-05-21 @ 22:11:22
URL: http://www.inaslillaliv.blogspot.com
Postat av: Karin

Så fint det blev! alltid kul när man hittar kap!

2010-05-22 @ 08:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0