Japanska körsbärsblommor

Vi har en innergåd här i stan som har flera träd med japanska körsbärsträd och det är alltid lite småkul att hålla kolla på dessa träd på våren och lyckas pricka in den dagen som den blommar. Jag vet man kan ju tro att jag inte har små mycket till liv! Men så igår så tog jag en promenad på kvällen och passerade då dessa träd och se de har nu börjat blomma! Jag älskar dessa träd med de fina rosa blommorna! Jag brukar tänka att när vi hittar vårat drömhus, så vill ja ha sådana träd och massa rosor i trädgården! Vad jag längtar!


rosa, rosa, rosa



jag tycker att de är så vackra!

Kommentarer
Postat av: Steffi med Liam och Néa

Ja de är verkligen underbart vackra. =)

2010-05-04 @ 22:23:59
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så fina, våren har verkligen blommat ut för fullt här nere med, men man blir nästan stressad av att hinna titta på alla fina träd och buskar innen de blommar över!

2010-05-05 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0