Mitt klockur

Sol och söndag, perfekt kombination! Vaknade vid kvart över åtta av att Alice ville dela kudde och att solen strömmade in genom fönstret, underbar start på dagen. Igår var det jönköping som gällde, jag for ner och träffade mina söta vänner Linda och Jara och jag kom perfekt för igår var det nämligen marknad på stan. Så jag gjorde sådanna fynd, bland annat skor, vårjacka och ett helt underbar klockur som jag tänkte skaffa en längre kedja till och hänga runt halsen. Så vi mest gick på marknaden, åt lunch, gick lite till och avslutade med en fika innan jag begav mig hemåt och mot eurovision. Tyskland och Lena var bra, kanske inte en av mina favoriter. Jag höll på Frankrike och cypern, men ändå en bra låt! Nej nu ska jag nog ge mig ut i solen på en promenad, sen blir det husvisning och sen blir det en besök hos mamma och pappa för ni har väll inte glömt att det är morsdag idag!


Söta linda i sin supersnygga frisyr


jara och jag på andra sidan bordet


helt enkelt älskar mitt nya klockur, så fint!

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst är det maffigt! ;) Riktigt coolt.

Åh fint klockur du har köpt. Är det second hand eller från butik? :)

2010-05-30 @ 11:29:04
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0