Mys i åby

Lördag och regnet bara öser ner, men ganska skönt på ett sätt. Nu får man ju bara vara inne utan att man käner att man nog borde gå ut och njuta av våren! Idag ska vi gå på bröllop, så det blir mest fix till detta, locka håret, måla naglarna, sminkning och allt sådant!
Jag träffade mina söta vänner här i norrpan i torsdags ute hos Alexandra coh Peter, vi fikade, umgicks och beundrade lilla Emilia och Elliot! Mycket mysigt!
Nej nu måste ja locka mitt hår så jag hinner bli klar tills vi ska åka!


Emma, jonna, emelie, elin och så lilla Elliot i jonnas famn.



emilia spanar inne kameran...


...och hon vill gärna ta på den...


och så lilla söta Elliot tryggt i emelies famn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0