Mys i jursla

Jag har precis kommit hem till en myssugen alice efter att ha varit ute hos pappa och hundarna i jursla hela eftermiddagen. Mycket mysigt! Mamma är nämligen ner hos Cizzi i skåne så jag passade på att umgås lite med pappa och busa lite med hundarna. Pappa håller på att tapetsera om ett rum, så jag tog med mig Bodil på en lång promenad i skogen bland alla vitsippor, jag känner mig alltid lite extra sund när jag går i skogen. Sen så drack vi lite thé och beundrade tapeten, en mycket mysig eftermiddag!
Nepp nu ska jag nog börja gör iordning mig, för ikväll är det nämligen tjejfest som gäller! Jag var en snabbis på stan innan jag for ut till jursla och hittade små swarovski stenar som jag tänkte använda till sminkningen, så bäst och sätta igång.


vitsippor, så fint!


den nya tapeten, mycket stilren och snygg!



två små myshudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0