stjärnor och swarovski

Jag märkte i morse att om man inte dricker så ofta så mår man väldigt mycket värre dagen efter de gånger som man dricker. Fy tusan, men nu har jag hängt i soffan, sovit ett tag till och duschat så nu är jag redo att ta tag i dagen!
Det var en jätte kul kväll igår, killarna var på svensexa, så det var tjejförfest, men undantag för en kille! Så det var vin och karaoke som gällde, ett koncept som inte går att misslyckas med! Sen så blidde det otten och dans natten lång som avslutades med en pizza tidig morgon, perfetk kväll helt enkelt! Jag testade en liten ny sminkning i går, tänkte göra något nytt, något kul, så det blidde stjärnor och swarovskistenar vid ena ögat! Riktigt nöjd faktiskt!
Nej nu ska ja bort till stan och försöka hitta en snygg knälång klänning, ett svårt uppdrag!


oki har inte världens stadigaste hand, så stjärnorna blidde väll inte helt perfekta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Festligt:)

2010-05-03 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0